La nostra AFA

Som una AFA multicultural, tal com ho és el nostre barri, Russafa. Això fa que cada membre siga únic i tinga un gran tresor que aportar a l’associació: la seua identitat, la seua cultura, els seus costums, els seus valors…i necessitem la contribució de totes i tots per a establir les bases d’aquest nou espai educatiu tan desitjat pel barri. Volem que l’alumnat se senta en el col·legi com en una gran família, per això ens interessa especialment aconseguir i mantindre un ambient de bona convivència en el centre, fomentar el respecte i el diàleg en tot moment, mantindre una comunicació de manera fluida amb direcció i fer-la partícip de les nostres necessitats i inquietuds per a ajudar a resoldre els problemes que puguen sorgir, etc.

Tenim molts projectes, alguns a curt termini, uns altres més a llarg termini. Desitgem formar part activa com AFA de la vida del barri, és a dir, participar dins de les nostres possibilitats en els esdeveniments culturals, artístics, socials que s’organitzen en un barri tan viu com Russafa. D’altra banda, volem organitzar dins del col·legi tallers multidisciplinaris que siguen gratuïts per als i les alumnes i/o les seues famílies, recollint totes les propostes i iniciatives que ens facen arribar.

TOTES I TOTS SOM AFA. L’EDUCACIÓ PÚBLICA ENS NECESSITA

Somos una AFA multicultural, tal y como lo es nuestro barrio, Russafa. Eso hace que cada miembro sea único y tenga un gran tesoro que aportar a la asociación: su identidad, su cultura, sus costumbres, sus valores…y necesitamos la contribución de todas y todos para sentar las bases de este nuevo espacio educativo tan deseado por el barrio. Queremos que el alumnado se sienta en el colegio como en una gran familia, por eso nos interesa especialmente lograr y mantener un ambiente de buena convivencia en el centro, fomentar el respeto y el diálogo en todo momento, mantener una comunicación de forma fluida con dirección y hacerla partícipe de nuestras necesidades e inquietudes para ayudar a resolver los problemas que puedan surgir, etc.

Tenemos muchos proyectos, algunos a corto plazo, otros más a largo plazo. Deseamos formar parte activa como AFA de la vida del barrio, es decir, participar dentro de nuestras posibilidades en los eventos culturales, artísticos, sociales que se organicen en un barrio tan vivo como Russafa. Por otro lado, queremos organizar dentro del colegio talleres multidisciplinarios que sean gratuitos para el alumnado y/o sus familias, recogiendo todas las propuestas e iniciativas que nos hagan llegar.

TODAS Y TODOS SOMOS AFA. LA EDUCACIÓN PÚBLICA NOS NECESITA